GWW Makkum 2025

Inschrijfperiode
maandag 23 oktober 2023 t/m zondag 29 juni 2025
Camping Holle Poarte Makkum

Leuk dat je mee wilt op groot water weekend Makkum! Hieronder vind je alle informatie.

Datum / Locatie:
Vrijdag 27 tot zondag 29 juni

Locatie:

De Holle poarte 2

8754HC Makkum

Camping Holle poarte

Inbegrepen:

BBQ op zaterdag en ontbijt op zaterdag en zondag (om 9.00 uur). Vrijdagavond is er de optie om te eten bij pizzeria Lungomare, 5 min lopen vanaf de camping. Dit is voor eigen kosten.

Surfspullen

Inladen en uitladen
Gebruik je spullen van de surfclub, zorg dan dat je bij het in en uitladen bent!
Dinsdag 24 juni, half 9 starten we met inladen, Zorg dat je op tijd bent, zodat we een goede taakverdeling kunnen maken en alles snel geregeld is.
Op zondag laden we om 15.00 uur weer in op Makkum en om 17.30 uur weer uit op Vlietland (als er geen wind staat wordt het eerder, dat bespreken we bij het ontbijt). Zorg dat je zondag ook op het gecommuniceerde tijdstip bij de trailers bent, zodat we het samen op kunnen ruimen!
Aangezien we willen voorkomen dat het inladen en uitladen door de trainers moet gebeuren ( die eigen materiaal hebben), wordt er 10 euro in rekening gebracht bij afwezigheid van in en uitladen.

Belangrijk om mee te nemen:

We gaan kamperen, vrij logisch om dus je kampeerspullen mee te nemen. Voor je eigen comfort vergeet geen stoel, een niet te grote tent ivm het aantal campingplekken en de rest van je handige kampeerspullen en natuurlijk je surfspullen.

Ontbijten en dineren:

Om het ontbijt tot een succes te maken is het van belang dat je zelf zorgt voor een bord, beker en bestek. Beleg, brood en drinken wordt door ons verzorgt. Heb je zelf ergens een voorkeur voor kan je dit uiteraard zelf meenemen.

Vervoer
Dit regel je zelf. Wil je mee rijden, regel dit dan op de dinsdagavondtraining of via Facebook of de app groep.

Regels voor iedereen jonger dan 18:
GEEN alcohol. Als je jonger bent dan 16 moeten je ouders mee, dit is absoluut geen straf aangezien het ontzettend gezellig is en er genoeg te beleven is. Natuurlijk kunnen je ouders ook gaan surfen en clubmateriaal gebruiken, dat is natuurlijk het allerleukst :-)